ANNA



Anna och min sjuka humor som ni ser ovan! Men bara en liten inblick annars om ni skulle få se och höra allt så tror ni jag e knäppare än vad denna bild visar, haha! Anna jag saknar dig varje dag!Snart är det sommar och jag typ räknar ner dagarna.. för fy fasen vad vi ska steka i solen som i somras och tävla om vem som blir brunast.. anmäl er till mig på bloggen om ni vill anta utmaningen och tävlingen;)

Jag håller mentalt på att förbereda mig på en förändring i min frisyr. Ska nämligen klippa och färga håret nästa månad(håll i hatten) händer ju typ aldrig men nu är de dags! Men ja tror ja ska ljusa upp de ganska rejält i blondare och guldigare slingor.. eller bara göra de rödljusbrunt.. vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Äna Banäna:)

Jag älskar dig min finaste vän!/Anna

2010-04-12 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0