A Long Day

..minst sagt!
Öppnade imorse så var på jobbet 04.30 men möttes där av en glad person, nämligen Andreas som är ny på jobbet. Han var med mig vid öppningen för att lära sig vilket gick bra.

Efter jobbet åkte jag hem direkt, åt en god sallad med bröd i solen.. efter de så gick jag till frisören och piffade mig! De blev jättefint och jag blev väldigt nöjd. Imorn hoppas jag få ut en bild när ja e snygg i håret.

Jag måste också skryta med att jag gjorde ett träningsprogram och körde ett pass här hemma i ca 35-40 min:) De var hur bra som helst och jag kommer nog fortsätta med det.. nu kan man inte skylla på att man inte har tid att gå till gymmet! Hiihi

Imorn ska jag vara utvilad, skööönt!

SAKNAR MINA SYSKON AMELIA O ELIAS O LINDA!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0