100420

Nu blir det äggmacka:) Sen blir de bokläsning, det kan även hända att jag äter lite havregrynsgröt som jag nu fått nojja på.. hatade de fram till för några dagar sen haha!

Har nog aldrig längtat till våren och sommaren som i år! Den här bilden är tagen i Abborreberg förra våren då jag och Anna åkte hit efter jobbet. Haha vi hade köpt kyckling(Anna hade typ precis lärt sig äta kyckling på de viset då hon hatade de förut med ben o allt) och bröd åt vi och mös. De var jätteroligt som vanligt och vi fjantade oss också som vanligt. Efter den där kycklingen blev anna magsjuk.. och kyckling var igen ett minne blott att käka... haha jag glömmer aldrig den dagen:)



Är de nån som kan få igång min humor och mitt sjuka sätt så är det Anna haha om ni bara visste ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ae fy fan för färdigköptkyckling haha Åh vad jag längtar efter dig skruttan!!/Ääääna

2010-04-21 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0