100417

Känslor
Att känna efter och verkligen göra det är en självklarhet säger vi men är det verkligen det? Känner vi verkligen efter här och nu? Det är så lätt att tänka på vad som ska hända och älta det som har hänt, men att släppa tankar och känna efter här och nu det är en konst. Så ikväll ska jag läsa, ta det lugnt, se på tv och mysa!
Att verkligen känna efter är svårt, ex hur ofta tänker vi på hur det just nu känns att sitta där vi sitter, känna efter hur de känns när vi borstar håret, tvättar händerna, andas.. Prova en gång/en dag de är en speciell känsla och man är verkligen här och nu.

Kan låta som ett flummigt babbel inlägg men de e ju faktiskt sant.. stress, framtida händelser och de förflutna får oss att sluta känna efter här och nu. Så testa att verkligen känna.


 
Haha jag måste bara bjuda på den här, jag tycker att grimascher är sjukt kul och det kännetecknar nog mig :)

Igår var Johan och Gabbe hos oss och åt 3 rätters som Ante fixat. Sjukt gott. Ante så grym i köket och speciellt grym på skagenröra!

Glömde ju att ta kort på resten av maten men det var pasta med fläskfilé, körsbärstomater och spenat, grädde. Dessert Pannacotta!!! Sjukt god med passionfrukt över :)
Sen spelade vi spel och vi vann inte... fan. Haha.
Jätte trevligt var de och jag är så glad för att ha så fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0