100412



Jag måååste springa imorn! För att komma ens i närheten av beachen 2010! Skärpning nu! De är ju inte så svårt för börjar man väl så e det roligt :) Så imorn efter jobbet blir det att springa/gå i ca 1 h hade jag tänkt sen hem för att träffa pappsen!!! Längtar sååå.
Jag har precis vilat, eller sovit ska jag väl säga.. i 2,5 tim så himla välbehövligt och skönt. Å när jag vaknade 19.40 så var de fortfarande ljust helt otroligt. Det är ju de man längtat efter.
Nu har jag precis värmt på lite kaffa som jag hade kvar och skurit upp kiwi. Lite 70% choklad kan de faktiskt också bli.. jag räknar det som vardagslyx inte godis!

Överkokt pasta blir de till lunch imorn.. jag säger ju att jag suger på att laga mat, kan vara för att jag inte behöver göra det annars hihi!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sötaste är du min bästaste syster! O snart ses vi med! kul som attan ska det bli, längtar till tusen!! :) <3

2010-04-13 @ 10:56:06
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0