Vi har fått lägenhet i Storstaden, Wie!!

Japp japp, vi ska äntligen flytta hit tillsammans..till gamla enskede blev de en jättefin läg med 3.40 i takhöjd och frächt badrum med, Me like! Har tyvärr inga bilder här ifrån men fårlägga ut de när jag e i Norrköping nästa gång. Vi e superglada och de är världens mysigaste område som ligger typ vid Globen kan man säga för dom som inte vet så bra. Och de tar ca 12-13 min med T-banan till hötorget=) Mitt jobb.Älsklingen måste byta då han ska gå av vid Karlaplan.Längtar nu till den 1 dec då det smäller=)

Vaknade imorse, kände mig lite ensam och saknade Ante nått förskräckligt, saknade mina vänner med.. man kan ha såna dagar speciellt när man är helt ny i den stora staden.
Jobbet har gått kalas idag, skönt. Är så glad att de gillar de jag gör och den jag är.

Nu har jag kokat ägg och ska käka de och lite fil och mysli. Man tager vad man haver haha.. Nyttigt iaf!Kan behövas lite nyttigheter efter att jag legat hemma ett tag..

Snart kommer husvärden hem också, ser vi fram emot jag har lagat ägg åt henne så hon kommer bli sååå glad, ja nästan mållös haha.

Nu när vi ska flytta så kommer frågor upp i hjärnan som, hm vad ska vi ha för färger? Soffa? Matbord.. vi tror vi ska sikta på denna soffa, Sweet;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Den lila soffan var assnygg :D häftigt!

2009-09-30 @ 13:59:03
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0