usch och Fy, men samtidigt mys och roligheter!

Nu sitter jag i Norrköping, har vart sjuk och är inte så bra fortf men myyycket bättre!! Älsklingen är ute han har vart på 25 årsfest hos en polare och jag har haft en underbart mysig och rolig kväll med min Anna:) Varje gång jag är hemma så kommer jag att träffa henne! Jag kommer att bege mig tillbaka till Storstaden på måndag och ska även jobba då..

Imorn blir det att bara slappa och sova för min del heela dagen, vi ska hälsa på Antes pappa på en fika bara eller så annars blir det hemmamys hela dagen som sagt, jag behöver det verkligen. På tisdag och onsdag har vi visning på lägenheten igen fast med nya mäklaren! Ska bli spännande, utgångspriset är nu höjt också till 950.000:- och de mäklare vi valt denna gång ska vara superduktiga. Så nu måste vi vara hoppfulla. Tänk om vi får den såld och vips så kan vi börja kolla lägenhetr tillsammans nu i sthlm! Det vore ju guld värt! Så bara jag vet att ett visst datum ska vi flytta osv, då kommer de kännas så sjukt mykt lättare sista tiden nu.

Sitter nu och väntar på att åka och hämta Ante och Virre på krogen, är så trött så att jag skulle kunna somna här och nu men jag behövde inte hämta men jag är en snäll prick=)

P&K

 

Älskar dig min andra hälft!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0