Svullbulle

Helt sjukt vad jag svullar på mig när jag e sjuk!! Jag bara ligger som ett kolli och blir större och större.. känns det som allafall. Vill träääna!!!!!!!!!Men får allt vänta typ en vecka till sen jävlar! Jag har säkert gått upp 3kg minst! haha det är säkert jag vet det till o med, tur att jag är så liten ändå rå:)

Är supertrött nu och har inte känt mig så glad idag över huvudtaget, blir lite segt att inte ha nån direkt vardag. Ligga, vila, gå ut och sitta ute i friska luften lite, de är typ den aktiviteten just nu i dagarna.
Är sjukskriven till tors och ska verkligen inte stressa över att bli helt frisk för att gå till jobbet utan se till att ta de lugnt och bli helt frisk o sen gå till jobbet:)
Men längtar dit faktiskt eftersom de också innebär TRÄNING! Vilket jag verkligen saknar och behöver nu!

Har funderat på att sätta i löshår igen ju skulle så gärna vilja ha tjockt o fint hår igen alltså. Ska kolla upp de där och om jag inte kan lägga ut de pengarna på en gång så får jag spara lite. Nr jag sitter på Hemnet och titar lite på lyor så e de såå svårt att veta vart och vad som e bra att bo. De e ju dyrt alltså och vi vill ju bo i stan men samtidigt har jag liksom inget emot att bo lite utkanten eller en nära förort, bara de inte tar mer än 10-15 min dörr till dörr från jobb o hem. Enskede?Haninge?Högdalen? Vad är nära och inte liksom och vilket är värt att ens titta åt sen och vilket område suger?Nån som vet mina kära älskade vänner från Sthlm??Nelli?? Vet du några tips, Alin vet du? Emilie? Ja vem som?=))

Nehe om man inte skulle gå o göra några situps då... fan. En annan gång..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0