Sjukling :(

Ååå förstå den då, ja mådde ju typ bra i helgen och så i lördags kväll började jag ju få ont i halsen lite när jag svalde.. kände det när jag var hos Anna. Igår blev det värre men jag tänkte ju inte att jag fick bli sämre.. sen imorse när jag vaknade och skulle gå upp så kunde jag knappt prata!!! Huvudet värkte och kroppen likaså:( Så idag har jag legat som ett Kolli och mått skit... Why? Och imorn skulle jag på en riktigt rolig och inspirerande utbildning på jobbet som jag verkligen sett fram emot!Men vad gör man? Jag tänkte åka till sthlm idag för att jobba ändå men min chef tyckte ju självklart jag skulle bli frisk först!Men de e ju typiskt!

Så nu ska jag gå och lägga mig i soffan och sova lite.. ska nog äta något också för det har jag typ inte gjort idag..har ingen aptit riktigt. Hoppas jag blir bättre å bättre o inte sämre o sämre.. vilar man ordentligt så bör de väl gå över.. Jag är LIVRÄDD för svininfluensan! Så den är de bara inte!!!

Ojoj blev lite mykt stackars mig snack haha, men ibland får man lov att tycka synd om sig själv.

Nu ska jag avlägsna denna dator Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0