My Day

Wodeladowodeladi hoppsan vilken dag..

Dagen började med att planera in träning men ändrades ganska snabbt till att jag drog in till centralbadet där Alin jobbar för att sola.. efter de så åt vi lunch ihop vilket var väldigt gott!Gick sen på stan en sväng och köpte ett par riktigt grymma skinnhandskar med nitar och kedja från Gina faktiskt..
Jag har också konstaterat att jag är en lat person vad gäller min outfit! Jag åker liksom i mina jobbkläder jämt typ och orkar inte byta till nått snyggare än svarta tights, tråkigt! De ska de bli ändring på;)
Gick efter jag köpt handskarna och jobbade peaken.. riktigt rolig jobbdag! Och jag jobbade me Tomas så de kan ju inte bli annat än kul, de e bra!

Saknar min älskade kille och jag läängtar så tills vi flyttar nu till Gamla Enskede!Bästa området lovar!Om man gillar fint villaområde, ysiga gammeldags fik och ett toppnytt fräscht Bageri! Blir lätt fest där sen, promise:)
Åå jag måste ju styra upp nån fest för bland annat brudarna på sats norrk och även mina andra vänner i norrk, vore skoj!

Tittar ni med på idol? Såå bra, bästa feelgoodprogrammet.
Imorgon blir det att träffa Gittan, ska bli superkul som sist!!

Och på Torsdag är det Vernissage med Cassandra.

Nu ska jag fortsätta se Idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0