Mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat

Låg och tittade på Oprah nyss, ett smart sätt de gjorde för att få nytt och inspirerande hemma var att byta bort möbler grannar emellan. De hade givetvis en inredare och de fick allt omtapetserat och så, men smart och billigt.
Har precis duschat, skönt. Ska nu laga lite mat hade jag tänkt. Jag brukar ju inte gilla dessa aktiviteter ni som känner mig vet. Men nu när man går hemma och har tråkigt och är sjuk så är det faktiskt ett bra alternativ bland få. Så jag ska laga Kycklingwok typ, med bambuskott, vattenkastanjer och kokosmjölk(än så länge e de vad jag vet) blir säkert lite mer ingredienser vartefter:)

Är hungrig så måste börja laga nu.En sak bara.. Ante och jag firar 8år den 24 sept=) Såå mysigt men vi ska inte fira förrän fredagen då jag SKA vara frisk!De är min lediga dag.Då blir de väl middag på nån fin restaurang får vi hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0