Idol 2009, Kändisdjungeln, Top Model, Våra bästa år....

Ja när man är sjuk så blir det endel tv-tittande även om de kanske inte är de roligaste. Men nått som jag för tillfället och alltid har älskat är ju självklart Idol!Det är såå roligt speciellt nu i början när alla bara gör bort sig! Är det nån annan som sett kändisdjungeln då? Det tycker jag däremot är ganska så trist, verkar ganska värdelöst till och med...Top model har jag också hunnit med att se och de är väl både de nuvarande och reprisen inte alltför roligt heller.. våra bästa år deprimerar haha men måste ses när man ändå ligger där i soffan med halvöppna ögon,dunkande huvud och en snorig näsa...

Idag är det en fantastiskt vacker dag om man tittat ut! Såå härlig höstdag men ändå varmt, önskar att ja var frisk så jag kunde vart ute mer och gått en promenad eller så. Istället har jag läst en tidning, Sofis Mode. Har ingen feber för tillfället men näsan rinner och huvudet är tungt och halsen tjock.. Hoppas de går över snart! Vill gå till jobbet med och de e trist att vara ifrån de så länge..

Imorgon ska det vara visning på lägenheten igen fast med de nya mäklarna. Nån som e intresserad? Ring då skandiamäklarna;) Nu vill vi verkligen börja kolla på lyor i sthlm och förflytta oss nån jävla gång! Som tur är har jag boende hos Elin hela nov och efter de har jag blivit erbjuden att bo hos både Alin eller Gittan vilket känns såå skönt och snällt!

Är det nån som har problem med att få, skicka eller smsa som har 3?? Jag har annars nått stort fel på min telefon?

PK


Minns ni mig som blondin med extensions? Shit de är INTE jag:) eller????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0