I Stockholm

Nu är jag i Stockholm igen, tillbaka till denna vardag. Skönt att ha helgen avklarad på jobbet och att de gick superbra verkligen:) Det var viktigt kände jag eftersom jag vart sjuk så pass länge och ändå är ny.

Jag kom upp med bussen i fredags från Norrköping, gick till jobbet och jobbade ca 1h(på eget bevåg) hälsade på mina kära kollegor och jag fick varma kramar och ett glatt leende av de alla då blir man glad. Jag var saknad sa de:)
Jag mötte sen upp bästa Ann ååå vad jag hade saknat henne och de var underbart att ses! Vi gick en svänga på stan och hon testade lite saker. Vi mötte senare upp Elin på Åhlens och gick och fikade på nått ställe på drottninggatan, Malin dök upp senare.

Så igår jobbade jag hela dagen och efter det så gick jag till Alins jobb och mötte upp henne där för att sedan gå och handla Tacos till kvällen. Nelli kom vid 20 och då lagade vi Tacos drack läsk och pratade, jag var supertrött och gick o la mig redan 23 medan tjejerna satt kvar ända till kl 02!! Hoppsan vad sent de blev:)
På morgonen var Alin och jag lagom pigga men upp o hoppa(jag sov alltså där inatt) och knallade till jobbet.. skönt med lite promenad på morron.
Sen idag har jag jobbat...
De kom in en tjej som jag kände igen så väl, visste att hon typ vart lite känd men inte längre så jag frågade henne vart ja kunde känna igen henne ifrån, var det idol? Ja då var de Lorén om ni minns henne från 2004 så vi pratade om vad hon gjorde nu och så.. jag kom ihåg henne just bara för att hon gjorde vill ha dig såå bra, så de va ju lite kul!

Nu har Emilie och Emma vart på Kreta och jag är avis:) jag vill med! Ska bli så kul att träffa Emilie snart igen var för längesen sist:( saknar hennes glädje=)
Nu blir det bingen!

P&K

Kommentarer
Postat av: LindaLillSyrra :)

"åh bingen, vad är det för tvprogram?!" :D hahaha min knasiga lilla replik som liten. lika knas då som nu vettja. ;) saknar dig <3 hoppas vi ses snart. jag har börjat blogga lite nu igen föresten om du vill läsa. tihi. ska försöka bli bättre på att uppdatera. ÄLSKAR DIG MIN BÄSTASTE SYSTER, DU ÄR UNDERBAR! =) <3

2009-09-27 @ 22:49:25
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0