Hemlis

Har suttit och tittat på www.Hemnet.se och har fastnat för ett nytt boende i Stockholm! Jag ska inte skriva här i bloggen var eller hur den ser ut, eller hur något objekt ser ut förrän vi köpt!! Retligt va? Men så fort vi köpt en lägenhet och kunnat gå på visning osv så läggs bilder upp omedelbart såklart. Nu kan det gå fort, jag menar i stockholm så går de superfort att skriva kontrakt. Så säg att vi kollar på en lägenhet i helgen som kommer till exempel söndagen.. så på måndag tisdag kan vi redan skrivit klart allt och köpt en bostad liksom! Kommer iallafall att vara hemlig tills vidare;)

Jag ska nu också få hjälp med min layout/utseende på bloggen här vilket ska bli grymt! Kan behövas plus att de blir roligare att både uppdatera och läsa för alla. Saknar mina kollegor på nya jobbet, ska bli så roligt att vara tillbaka sen. Nu när jag lärt mig mer och mer så blir det verkligen roligare och roligare, hoppas inte jag glömt allt bara!Haha vore grant.

Jag tycker att jag tjatar väldigt mycket i min blogg om att jag är seg och trött, men nu är jag ju faktiskt det om dagarna eftersom ja inte är helt frisk och kry.. Då får man tjata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0