En liten uppdatering skulle kanske sitta fint?

Jag vet att jag suger på att uppdatera för tillfället och nu när jag bor i stora staden så BORDE jag ju uppdatera lite oftare om vad som försigår liksom... Jag längtar hem nått enormt kan jag ju ta och meddela! Jag trivs på mitt nya jobb och är glad för det, dock e de lite mykt ibland som ny men jag antar att alla mina kolleggor har överseende me att ja e ny och att de tar ett bra tag innan man blir veteran..

I helgen så var min älskade och hälsade på. Han kom i tors kväll och vi hade hela fredagen för oss själva.. vi åkte till saturnus, ett fik som ligger en tvärgata upp från birgerjarlsgatan.. alltså dit MÅSTE ni åka! De bakar sjuukt stora kanel å kardemummabullar som man beställer.. de gör dom där bakom också i stora ugnar så de e jättemysigt, ett franskt litet cafe men sviindyrt. Men värt varenda krona!!

Sen i lördags jobbade jag först hela dagen till kl 18:00 Ante hämtade upp mig och vi åkte och fixade med kräftor och lite innan de bar av på KRÄFTSKIVA hos Opus och Alin! Det var hur gott som helst och trevligt. Jag var så sad att jag var tvungen att gå redan 23 men Alin hade styrt o ställt såå mykt och de var verkligen jättefint,gott o mysigt=)))Alin du är en hejjare på de där!
Så vi va ett glatt gäng där = Opus,Alin,Niklas,Nelli,Mange,Crippa,jag och Ante:)

På söndagen igår jobbade jag till 20 så efter de kom älsklingen och hämtade upp mig, vi åt på donken och efter de så sov vi båda hos Elin.. alla 3 var supertrötta så de vart tidigt ändå..
Ja så såg min helg ut och jag är nöjd... imorn ska jag träffa Gittan, Manges mamma det ser jag verkligen fram emot de ska bli kul!Vi ska luncha på Djurgården! Efter det så jobbar jag och träning ska bli kul på kvällen..

P&K

Kommentarer
Postat av: Alin

Tack! :) Kul att du kom! vi hörs i veckan!

2009-09-10 @ 09:41:21
URL: http://aliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0