Trött, hostig..blir en liten lista på det sen bingen..snark

En lista

Humör just nu: Trött ska sova, men kan inte. Hostig.
Favoritgodis: Choklad och smågodis.
Är det nåt du absolut inte äter: Ja det är väl mycket som jag inte äter, några exempel är vilt,lever,isterband,oliver.mm
Kläder just nu: Mysbyxor,linne o tröja
Sommarplaner: Utomlands med Ante nånstans:) 
Morgon- eller nattmänniska: Inget haha 
Bästa film: Svårt eftersom de finns tusen kategorier men jag gillar Notting hill, sagan om ringen, massa mer svårt. 
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Den första ja var ihop me på riktigt trodde jag först var den första stora kärleken men sen träffade jag Ante redan vid 15 års ålder och de var min största första kärlek=) Han visade mig vad kärlek var.Jag älskar honom verkligen!!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart! De är en självklarhet om man har det bra och älska den man har kär.
Ser du på kärleken som ett misstag: Va?Nej.
Bio eller promenad: Bådadera. Ibland promenera ibland biomys
Är du kittlig: Ja, under hakan haha
Rädd för insekter? Som fan 
Största svaghet: Hemligt!
Det här är jag bra på: Att analysera, jobba,prata,le,skratta,lyssna,äta godis,dansa(ibland) 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?Att vara odödlig o snygg för evigt, kunna göra alla friska och vara pojken me guldbyxorna
Skriver du dagbok? Bloggen bara. Men ska fan börja me de för de är ju kul bra och sjävutvecklande 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tror inte jag kommer att tatta mig, men har redan en navelpiercing.
Är du rädd för blod? Inte behagligt direkt om nån skadat sig och jag gillar verkligen inte att se sjukprogram.
Anser du att du är stark? Som person-Ja. Muskler-Nej
Brukar du sola? Stekaren på sommaren och isbjörnen på vintern.. nu bör jag sola
Vad gör du om du får hicka? Inget, är inget problem för mig
Har du en besatthet? Hemligt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Erica!

Jag brukar ta en siådär 100-200 kr i betalt för en bloggdeign. Då hjälper jag dig att sätta in designen och du får se den innan på en testblogg och göra ändringar på den om du inte är nöjd med resultatet. Pengarna förs in till mitt konto :) intresserad? :D



Kram Lisa - http://Liszy.blogg.se

2009-09-20 @ 15:34:23
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej igen! Va roligt att du är intresserad! Du får gärna skicka bilder till [email protected] så ska jag se om jag kan hitta på något fint. Skriv gärna hur du vill att den ska se ut och så i mejlet du skickar, fick ju en liten beskrivning i din förra kommentar men skulle vara superduper om jag har allt på samma plats :)



Kram Lisa - http://Liszy.blogg.se

2009-09-21 @ 13:06:26
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0