Analyserande blaj blaj:)

Jag är en riktig analyserare, tänkare what so ever.Varför då? Varför har jag fått denna egenskap? Det är väl på både gott och ont antar jag men ändå, ibland blir de lite för mycket analys och tänk. Lev för fan känner jag ibland! Lev och sluta tänk!Ingen jävel mår bättre eller sämre av vad du tänker..Dåså?

Såjaaaaa då fick jag ur mig lite vettig vrede här i bloggen.
Jag längtar... verkligen längtar tills vi bor ihop Ante och jag. Och snart sker det. Thank god!
Åt en av mina "supernyttiga" bullar förut.. usch den var inte god.. Jag föredrar mammas vaniljbullar så mycket mera!Och kaffe då, varför dricker jag så mycket kaffe? Jag gillar väl det helt enkelt. Tråkig skrift jag vet men man blir lite dum i huvet av att inte göra nått..Prova vettja.

På Fredag återvänder jag till stora staden och intar den positionen igen. En del av mig gillar den och en annan del av mig känner lite oro.. blir väl så när allt är nytt. Tar ett tag att vänja en liten själ som denna. Men snart är jag och Ante veteraner som alla andra sthlmare och vi är närmre våra vänner än någonsin.Sweet:) Familjen kommer saknas oerhört men navelsträngar är till för att klippas säger dom..Och visst är de kanske på tiden att bli vuxen på riktigt?Ta eget ansvar och inte alltid veta att man inte behöver klara sig själv riktigt. Jag tror att undermedvetet så blir de lätt så att man lutar sig lite väl mykt åt sina päron så fort de är nått just för att det blir enklast så.. skönt är de och härligt men också ödvändigt att stå på egna ben. Vi kommer alltid att vara såå nära våra familjer ändå:) vilket känns otroligt lättande och bra!Vi kan alltid luta oss om vi vill, men ändå stå på egna fötter och ben när de behövs. Liten kombination är nog de bästa.

Ska bli UNDERbart att träna nästa vecka!Verkligen alltså!Jag längtar. Sen på lördagen kommer kära mamma och de ska bli så kul! Älsklingen ska förresten till Italien om jag inte skrivit det?Nästa onsdag alltså om en vecka åker han med sin pappa och bror. Han tycker de ska bli underbart och jag förstår han:) Så vi kommer bara att ses på söndagen då.. men de gör inget för då hinner vi sakna varandra.

Kom på en sak..min blogg ska ju bli fin här nu så håll utkik:)

GodnattHihi du och jag föralltid!


Kommentarer
Postat av: Bella

åhh:) Vi måste ses snart gumman! Kul att lägenheten blev såld! ÄNTLIGEN! Puss på dig:)

2009-09-23 @ 15:39:03
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/
Postat av: Sara Rydgren

hej! hur mår ni? hur går det för er med lägenhet o allt? har ni hittat nåt här uppe ännu? :)

kram!

2009-09-23 @ 18:20:30
URL: http://mittojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0