8 år med älsklingen idag!

Ja det är sant, idag den 24 september är det våran 8-årsdag! Känns underbart bara tanken på hur bra vi har det och att det gått 8 år sedan vi blev ett kärlekspar! Dock kan vi inte fira idag utan får ta det en annan dag.. men för oss är det viktiga inte att skåla utan att verkligen få uppleva kärleken och livet tillsammans.
Så det här inlägget tillägnar jag dig min älskling! Jag har en liten kärleksförklaring till dig:)

8 år har gått sedan den dagen då vi blev ett. Jag minns det som igår, vi satt på din säng och du pratade och pratade.. jag lyssnade inte utan satt bara och tittade på dig. Jag minns att jag var glad inom mig och att de spratt i kroppen bara jag tänkte på dig..Och just när vi satt där på sängkanten och du pratade så böjde jag mig till dig och kysste dig! Det var den godaste kyss någonsin:) efteråt tittade vi bara på varandra med stora glada ögon och log..jag glömmer aldrig ditt leende där och då! Jag glömmer aldrig dina rosiga kinder!
Sedan den dagen har det alltid varit du och jag! Visst vi hade ett långt uppehåll ett tag men båda visste att de var vi! Och vilken tur att jag väntade på dig för jag visste att jag inte skulle vilja leva ett liv utan dig Ante.
Du är den absolut finaste underbaraste pojkvän jag kan önska mig och jag skulle inte byta bort en endaste liten egenskap på dig, för mig har du allt och lite till! Du är en person som inte går att ogilla och din charm är oemotståndlig i mina ögon.
Du är fantastisk på så många sätt, du är bäst på att ge mig fina komplimanger och du är bäst på att visa hur mycket du älskar mig. Du är den personen som får mig att bli glad när allt känns tungt, du är den som får mig att skratta hjärtligt tills jag gråter. Vi har en humor tillsammans och en glädje som få par har. Du är en stöttande pojkvän, en omtänksam och trogen pojkvän.
För mig är du det bästa som hänt! Du har allt jag kan önska och du får mig att känna mig värdefull och fin!
Älskling med dig är jag hel och med dig är jag lycklig!
Tack för att du ger mig din kärlek och att jag har turen att få leva med dig!
Jag vill också säga att jag alltid finns här för dig i vått och torrt så som du finns för mig. Och tack för all respekt du ger mig, jag känner verkligen att jag är den du vill leva med:)


Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Gittan

Grattis till er båda. Och vad kl att det snart blir flytt till stockholm.

Kram

2009-09-24 @ 19:45:08
Postat av: Änna Banäna

Åh Sötkorvar!!

2009-09-25 @ 21:16:02
Postat av: Lindadinbästasystersomärstolt!!!

åh va fina ni är, grattis! är så glad att det e ni. <3 Puss på er! love u two!

2009-09-25 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0