What a day!Help!

Jag gillar inte att låta negativ eller bitter, men lite självömkan måste jag få ur mig;)

Imorse(04:00) pep min mobil och det var dags att gå upp, jag hade förbokat taxin som skulle komma 04:35 denna gång för jag e alltid typ för tidig annars.. jag står i farstun men ser inte röken av taxin, ringde dit och de visade sig stå på fel nr. Taxin som tur var kom på 2 min så jag hann!
Väl på jobbet var allt bra, från att jag öppnade till att jag åkte på utbildningen i Kista så var det full rulle.. VERKLIGEN! Det var väärldens lunchrush och mitt i allt kommer värdetransportören eller va de heter och helt plötsligt så var jag själv i Repan och kön vart lååång.. köpa kläder, nytt medlemskap.. de var saker som gick så fort att jag hann knappr blinka. självklart gick det bra men de var såå stressigt att stå själv och jag vill ju vara såå snabb=)
Jag gick på utbildningen sen hade typ inte ätit mer än några bananer på hela dagen.. första gången jag inte hann att känna hunger liksom(aldrig problem annars). Efter utb skulle jag tillbaka men t-banan var de fel på så de var sjukt mykt människor som gick på samma till slut.
Åhh pju äntligen hemma av med kläderna på me träningsoutfiten och iväg för att köra Bootcamp, KUL tänkte jag.. Men.. efter en 30min sådär såfick jag sån astma så jag var tvungen att avbryta passet:( usch.. gick därifrån illamående av att ja hade svårt att andas för självklart hade jag inte medicin med mig som vanligt. Och var så hungrig!!! Gick och handlade och har nu lagat lite mat till mig så nu e jag nöjd. Måste tillägga att jag endast sov 1,5 tim inatt så jag e så trött!!

Sådär ja, nu har jag fått skriva lite självömkan=) Nu är jag på banan igen:)
Snart är det fredag vilket innebär NORRKÖPING!! saknar ante sååå, hoppas Annagumman har tid å ses nått o att ja e så pass pigg att ja kan möta upp mina förra kollegor på Hugo på fredag.

Nu ska jag bara slappa lite, läsa lite..sen sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0