Love Love Love

Idag vaknade jag bredbid min älskade kille, det var såå efterlängtat och härligt att jag bara låg och tittade och log mot honom!Finaste killen och snällaste definitivt, är så tacksam för dig hjärtat!
Så vi gick sen upp för en mysig frukost, tittade lite på Idol och därefter piffade vi oss och åkte och åt lunch. Blev sen en fika hos Mamma eftersom det är kanelbullens dag så ska man inte snåla på bullar tänkte dom så de var ett helt fat med bullar där vi fick ta hur många vi ville.. och tro mig jag tog=)
Åkte sen nu och handlade lite mat till Ante för veckan och nu e vi hemma, jag ska äta popcorn och dricka läsk och så ska vi mysa framför tvn. Vill flytta NU! Jag blir tokig, jag vill inte vänta längre alls!Vill bo me Honom forever och hela tiden ju!

Måste också beklaga mig, min träningsverkär inte mänsklig så det så! Men på tisdag är det påt igen heehe.

Nu ska jag packa inför morgondagens "hemresa" har som vanligt en fullspeckad vecka, ska träåffa en gammal väninna hehe på tisdag som jag verkligen ser fram emot.. Miranda heter hon och är supergo!

Ha en skön kväll kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0