Ladylike,Fik och hemlängtan.....

Dagen började för mig inte såå bra, jag kände mig lite down faktiskt..(anna läs down down down)Hade sjuk hemlängtan efter familj och Ante, de går liksom i perioder och detta kan ändras från dag till dag verkligen.
Men efter att ha pratat lite med min älskling och mor som fick mig på andra tankar så kändes de genast lite lättare:)
Jag är glad att jag har Elin som sambo för tillfället iallafall!Hon är enkel och de gillar jag, inga konstigheter, tack för att du orkar ha en liten nisse under ditt loft:)

Ja jag träffade ju Miranda idag också!Vi möttes upp på stureplan för att sedan gå mot nått fick i närheten. Vi hamnade på ett litet mysigt ställe där man satt i källaren!Åå vi hade såå mykt att prata om det var hur kul o trevligt som helst!
Hon är med i en sånggupp som heter Ladylike och som är stora i Asien, de går jättebra för tjejerna och vi pratade en hel del om det vilket var intressant att höra då hon inte höll på me de när vi sågs förr.(nedan en bild på Ladylike, Miranda är nr 2 på bilden)
Så vi kommer nog ses fler ggr hoppas jag.



Nu sitter jag hemma hos elin och har precis tagit bort sminket, ska upp kl 04 inatt så de blir inte många tim sömn.Men de e okej:)
Imorn ska jag på Nike utb, vilket jag ser fram emot sen blir de att träna stenhårt på kvällen=)
Tränade idag efter jobbet me Johanna en kollega superkul! vi sa de att nu jävlar så ska vi köra ihop iaf varje tis då båda slutar samtidigt:) kul att ha en träningskompis o inte vem som helst utan nån som kan lite:)Kul!!

See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0