I Norrköping, ljuva stad!

Kom hem till Ante igårkväll, han hämtade mig i Stockholm kl 21 efter en arbetsdag. De var underbart! Jag gav honom en liten kärleksbok som jag hade inhandlat på STCKHM eller vad de heter, en butik med typ lite som Lagerhause kan man säga! I den kärleksboken så fyllde man liksom i små kärleksförklaringar och hur och när vi träffades mm. Då blev han glad:)
Så vaknade bredvid honom imorse vilket var sjuukt efterlängtat, gick upp piffade oss och åt frukost på stan med lena och Jocke. Efter det så åkte vi och skulle titta på lite soffor och så men usch jag kände mig lite nere så vi åkte hem:( Är väl inte så konstigt att de kan kännas så ibland med tanke på situationen, man gråter ju ingenting där liksom eller är förbannad.. sen när man kommer hem så kommer allt på en gång. Är ju inte direkt meningen mot Ante Förlåt hjärtat. Men nu känns de redan mykt bättre(kameleont haha) och nu ska vi käka Tacos och äta snacks, Me like!

Är så himla glad också måste jag säga för mina fina kollegor och vänner:) Ni är underbara. Jag känner att jag får sådan positiv energi av mina medarbetare speciellt vissa:) och de värmer!

Min andra sambo Elin som jag bor hos i veckorna är ute o slirar på nån cinderella båt eller dylikt,om hon kom i tid villsäga. Hoppas hon får det trevligt med alla andra singelmorsor;)haha

Har kommit igång ganska bra med träningen också, ibland har jag svårt att hitta center som har pass jag vill gå på eftersom jag inte liksom hittar i stora staden riktigt än till alla. Men nästa vecka har jag fullbokat mig typ, med både PT personlig träning, träning med Johanna och pass. De ser jag verkligen fram emot!
Känner att jag redan ser lite resultat iallafall men de kan ju bara vara ögat som är vinögt vet inte riktigt haha...

Söt min kära är då, han sitter nu och kör fifa Sverige-Danmark innan matchen så han får en bra feeling!haha

Imorn blir det middag hos mamma och Bodypump, sjukt kul och såå jobbigt!
Sen ny vecka, nya möjligheter eller vad är de man säger?Är så sjukt tacksam över att jag trivs på mitt jobb och att jag som sagt fått fina vänner där med.

Min söta rara Anna är sjuk:( vi skulle setts imorn annars jag saknar henne enormt och förut sågs vi ju varje dag.. ska ringa henne imorn och höra hennes ljuva röst!Älskar den tjejen!Hör du det anna panna=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0