Hårfärg

Sitter nu med färg i håret, förpackningen säger rödbrunt, jag säger hjälp! Lika spännande och oroande varje gång haha. Är lite rädd att de ska bli för rött! i värsta fall får jag bara fixa till de med något mörkare.



Ikväll kommer älsklingen hem!!! Så kul, har saknat honom mykt och ser fram emot att se o pussa på han:)
Åker tillbaka på måndag morgon till Stockholm, nästa helg blir det att åka hem för att packa! Nu är de inte långt kvar och inte många helger heller innan vi ska vara utflugna!

Så ikväll blir de en myskväll själv med popcorn och Cola, jag har faktiskt inte ätit skräp på en hel vecka på riktigt, och jatg mår såå bra av det. Så idag är jag förtjänt av god mat och snask.

P&K

Kommentarer
Postat av: L

hoppas att det gick bra med håret sis. lägg upp en bild gärna, e nyfiken :D o popcorn är ju ingen fara. kan man ju typ äta hur mkt som helst av utan att vara onyttig. fast cola e väl annat men det går ju baraa itne o vara utan haha så vafasen ;)

2009-10-04 @ 13:30:52
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0