Glad dag trots att älsklingen är sjuk:(

..Ja tyvärr e det så, att min älskling Andreas Ericson är jättesjuk. Han som skulle kommit till mig ikväll och förgyllt min lediga dag imorn. Men de är helt okej för då blir de inga jobbiga farväl efter en dag. Utan vi får saknas lite till helt enkelt.
Så imorn blir det Shape på sats. Ska bli riktigt intressant att se hur passet är. Jag har nämligen inte vart på det förut och jag tror och hoppas att de passar mig lika bra som Bodycombaten gjorde.
Jobbade stängningen idag och det gick superbra:) Skön dag helt enkelt med en lång utsovning i morse och allt.

Hm imorn, e de nått bra på tv då på kvällen? Tänkte när jag ärledig och också befinner mig i sthlm så kanske jag ska mysa i soffan?kan bli en och annan godisbit me? Alltså jag måste sluta knapra i mig Bars.. de finns en bov som e cocos smak och de är liksom 330kcal och jag äter den som godis.. inte bra för de bara förstör. Ok om jag har tränat och måååste ha nått direkt efteråt och är hungrig men inte har tillgång till föda, men att äta bara för att de e gott.NO. nu är de slut på de....eller?

Ska jobba helgen med och nästa helg blir de hemgång och då blir de att packa ALLT! Inte långt kvar nu.. jag räknar ner hehe.
Men godnatt på er, P&K


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej gumman! Det e bra me mig:) Jo, smidigare i Sthlm såklart:) När komer du hem nästa gång?

2009-10-16 @ 15:06:54
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0