Bodypump och nya stövlar

Idag vaknade jag upp hos mamma i vardagsrummet, jag kom nämligen på igår att jag inte hade någon hemnyckel och att Ante e i Italien så där stod jag med skägget i brevlådan bokstavligt talat. Usch de var skitjobbigt för jag hade haft en redan jobbig dag med mäklare och allt med lägenheten(som självklart löste sig till slut)
Så jag fick sova hos mamma, de var ioförsig jättemysigt!
Sen öppnade målaren åt mig då jag inte fick tag i husvärden. Fixade mig lite fort och ner på stan. Jag har inte råd men var TVUNGEN att ha ett par stövlar nu till höst/vinter, jag har inga skor alls! Så det blev de mörkbruna till höger på bilden! De var jättefina och satt som smäck. Tror aldrig jag haft ett par så fina och passande stövlar/skor så dessa ska jag ha i flera år!



Mötte upp Bella & Co på fräcka massa brudar och de var så kul att träffa alla:) Ni e fööör goa! Korven, linnea, sofie, Bella, Maria, picce.. ja och ni andra;)
Åt en fullkornsciabatta.. e de nyttigt??
Gick nu iaf och tränade Bodypump gick dit tidigare och satt och drack kaffe med Aisha, så trevligt så!!Och Pumpen var skitkul verkligen, de passar mig och jag skaka som fan haha otränad I KNOW men snart så är jag fit som en ..eh..hm..tränad människa=)

Nu blir de mat hos min mamma igen och Idol!
Imorn blir de att träffa Malin Billbäck, de var föör längesen så de ser jag verkligen fram emot:) Sen blir de en dag på stan med mor:9 haha ni tror ja e värsta barnet, de står mamma i varannan mening... ja men de e  mys när man ändå e  hemma.. då vill man ju träffa sin familj eller hur!

Imorn(om ja orkar, klart jag gör) blir det satsdans! De blir direkt på morgonen å efter de staden.. nu måste jag röra mig. Hörs senare Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0