BodyCombat

Yes, idag har jag kört BodyCombat på SATS Odenplan, grymt säger jag bara!
Mötte upp Elin på en fika först sen begav vi oss till BC, och fy fan vad vi svettades, I like! Jag var typ ett stopplyse medans Elin såg ut som en kristallkula typ av pärlor :) Så ska de va och de här var definitivt inte sista gången då denna träningsform förhoppningsvis ger mig lite av de resultat jag förväntar mig.

Morgonen började med att öppna på jobbet vilket gick jättesmidigt och smärtfritt, en bra dag helt enkelt och Kära Candace e back on track, så skönt och roligt så!:)
När jag hade slutat och sen tränat och hela den biten gick jag tillbaka till jobbet för Centermöte, de var bra.Jag önskar att de hade funnits mer tid för oss att ta upp saker bara men så blir de ju lätt att man babblar på och diskuterar ändå. Kom hem för en stund sedan nu och har duschat, ska sova.. efterlängtat! Imoen kväll/natt kommer min plutt och jag saknar han såååå. Så hela fredagen har vi tillsammans här, Nice.

P&K


Kommentarer
Postat av: svettpärlan

Vi ska fan hinna med massa mera BC!

2009-10-14 @ 23:15:27
URL: http://sumday.blogg.se/
Postat av: Mike Tyson

HAha ja det är svårt o slå mig i häfftighet : ) Men kämpa på du he-räjka!

2009-10-15 @ 14:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0