Äntligen igång!

Nu äntligen känner jag mig taggad som fan vad gäller träningen!!Nu ska jag bli fit, hehe.
Imorse gick jag till Sats och dansade loss, piffade mig och blev sedan hämtad av Malin!Det var verkligen hundra år sen och jag trivs i hennes sällskap:) HON HAR GIFT SIG!!! GRATTIS! Till er båda! Blev så himla glad när hon pikade genom att sträcka fram sitt finger;)De var ingen dålig ring heller utan den passade verkligen perfekt till förlovningsringen(som jag fått äran att vara med och välja, stolt)

Efter de mötte jag min mamma och syster och vi gick en svänga på stan, fick världens finaste mössa!!Tack! Skulle fått rouge men fick den istället, snällt va??




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0