Anna Anka



Denna människa får mig för tillfället att vilja spy! Jag menar att värdera människor så olika så som hon gör är förskräckligt! Visst att de är bra att man ska säga vad man tycker och tänker osv, MEN så länge man är ödmjuk mot sina medmänniskor. Denna varelse är bara en elak person då hon sätter olika värde på olika folk. Hon ser sig själv mer värdefull än andra och det är här de brister, vad tror hon att hon är?Vad har hon tillfört världen? Vad ger henne rätten att klanka ner på de med mindre pengar? Det jag stör mig på med henne är absolut inte att hon är lyxhustru,fin, rik och hela den baletten utan de jag blir förbannad på och det som triggar mig är hennes sätt att vara som person!Hjälp!


Kommentarer
Postat av: L

äre inte hon som ville att sina barn ska bli fotomodeller ? :S :P

2009-10-04 @ 22:49:56
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/
Postat av: Alin

Im with you.. tycker att hon är vidrig faktiskt.

2009-10-05 @ 11:46:10
URL: http://aliiin.blogg.se/
Postat av: Viktor tah anka huntah!

Klockren MAMMA! Sluta vara så taskig mot henne. LÄMNA HENNE IFRED! :DDDDDDDDDDD BYE!

2009-10-05 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0