Det ni!

Favoritcafé: Cafe Curiosa, Bagarstugan

Favorittidning: Klick,Glamour,Solo mfl.

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya jeansleggings 2 olika par(veromoda,Gina)

Byter gärna garderob med: Elin Kling, Sofies mode

Vanligaste färgen på mina kläder: Blandat har alla färger typ men basic svart och vitt såklart.

Sminktips till allmänheten:
Rouge hjälper alltid och får en att känna sig fräsch om man inte kladdar för mykt e klart!

Mitt hem kan beskrivas som:
Fint, mysigt, nytänkande

Mig själv med tre ord: Omtänksam,Humoristisk,klok

Jag tränar: Dans mest!

Jag ville bli när jag var liten: Kassörska, Sälja tyger mm.

Nu vill jag bli: Bäst haha:)(eller de kanske är svårt att bli nått man igentligen redan är?)

Är det nåt du absolut inte äter: Ojoj de är mycket jag inte äter!!

Hur många kuddar sover du med: 2 under huvudet

Morgon- eller nattmänniska:
haha inget

Sparare eller slösare: S L Ö S A R E så det skriker om det.

Bästa film: sagan om ringen, Notting hill mfl

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2

Bio eller promenad:
Promenad!

Är du kittlig: Som fan under hakan

Största svaghet: GODIS , mat och bullar!

Det här är jag bra på:
Att dansa, vara en bra flickvän!!=)

Chips, morötter eller godis? Godis lätt

Stökigt eller välstädat? (ditt rum) :
Välstädat!(inte alltid dock)

Kaffe, te eller inget? Kaffe

Har du en besatthet? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0