Tjejkväll och utgång

Imorse var jag och Ante såå duktiga, vi gick och tränade!! Ante gick på bandet medans jag dansade, skitkul och väldigt skönt att börja träna regelbundet verkligen!

Så ikväll är det tjejkväll hemma hos Anna med några andra bruttor och det blir Kinamat och Melodifestival.. jag ska kanske ut sedan också med Älskling + andra! Ska bli en trevlig afton.

Så här sitter jag med hårfärg i huvvet och ska bli snygg..
Jag har ju skrivit att jag som sagt börjat träna o vill få bort lite onödigt häng på kroppen;) å redan visar ¨vågen -2 kg  av de jag hade gått upp.. är stolt hah låter som att jag kanske är knäpp men som jag tidigare förklarat så handlar de inte om att jag är tjock el så.. så ingen blir orolig ok?=)

Hörs imorn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0