Jag & min Älskling

Om oss ♥

Jag och min partner: Erica & Andreas

Har ni några smeknamn på varandra?

Älskling plus många fler.

Hur träffades ni?
I skolan. Han började i min klass i 8:an

Hur länge har ni varit tillsammans?
i snart 8 år. med lite uppehåll där på Gymnasiet.

Är ni förlovade?
Ja!

Bor ni ihop?
Ja sen flera år tillbaka.

Har ni barn?
Nej men vi ska ha nån gång!

Har båda körkort?
Ja

Kommer du ihåg er första kyss?
Väldigt väl, det var hemma hos Ante i 9:an

Vem sa "JAG ÄLSKAR DIG" först?
Ante skulle jag tro.

Vem är äldst?
 Jag. 2 månader.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är vattuman och Ante är vädur.

Vem fyller först på året?
Jag

Vem är längst?

Ante!!

Vem sjunger bäst?
Jag tror jag=)

Håller ni handen på stan?
Ja oftast!

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Japp ett år innan var vi bästaste bästa vänner=)

Vad har ni gemensamt?
Precis allt skulle jag tro, värderingar, humor.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej det liksom växte fram vilket var perfekt då vi verkligen kände varandra innan vi blev ett superpar♥

Har ni någon speciell låt?
Ja flera men en speciell var Hero med enrique iglesias!

Har ni några "frikort"?
Va?

Har ni stora framtidsplaner?
Absolut!

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja(iallafall jag i hans)

Har ni vart  utomlands tillsammans?
Ja, Grekland! De var underbart!

Vilket är ert bästa minne?
Finns så otroligt många. Varje dag är fantastisk tillsammans! Minnen är Grekland bland annat.

Vem lagar mat bäst?
Antekock=)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ante jobbar sent och jag tränar.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Absolut! Oftast!!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej

Blir du lätt svartsjuk?
mm

Ringer eller SMS.ar ni mest?
Både och men mest SMS på dagtid och ringer på kvällen!

Brukar någon av er prata i sömnen?
Hehe ja båda!

 Förstår ni hur kär jag är. Hihi

Taget av Elin Sjöstrand!

Kommentarer
Postat av: The Man

Älskar dig min goding!! puss på dig:D

2009-03-18 @ 13:46:55
Postat av: Sara

Vad söta ni är. :)

Har du nån mail? Tänkte skicka en rolig grej till dig ikväll som du inte får missa. Kram

2009-03-22 @ 15:42:30
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Malin

Tuttmalin, jaså du. Jag hade riktigt skoj igår! Tack också för att du berättade det där, jag har snackat med honom och det var ju mkt riktigt så. HAHA oh my god asså. Klart att vi ska ses snart babe =D en fika imorgon kanske? Puss

2009-04-04 @ 16:00:37
Postat av: Anna

Söta ni är :-)

ha en bra kväll!

2009-04-04 @ 17:39:44
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0