Inredning

Jag skrev ju att vi köpt bland annat en matta och lite fler tavlor(ramar) på Ikea, så jag tänkte bjuda på lite bilder från vårt kära hem.Kommentera gärna om vad ni tycker, kan vara roligt att veta då köket till exempel inte är så diskret:)

 
Köksmattan! Vi blev supernöjda.


Våran tavelvägg ovanför sängen på nära och kära.Älskar den!







Ett lite halvstökigt vardagsrum.



Skönheten själv!

Jag älskar fina möbler och inredning, man klagar så mykt att man vill förändra och ha det bättre.. men varför då? När man bor fint är det ju synd att klaga, man ska vara nöjd och ett tips är att göra som jag! Ta en massa fina foton och titta på då ser man de från andra vyer, jag lovar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anders

Ni har det verkligen jättefint! Ser fram emot fikat som jag just bjöd in mig själv på... När blir det? :-)

2009-03-02 @ 21:14:15
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fint ni har det! Väldigt mysigt med kakelugn! :) Kram

2009-03-03 @ 22:23:21
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va fint det blev med den nya mattan:-)Ni har verkligen ett fint hem, ser ut som det e taget ur en inredningstidning, ni kan det där ser ja.



Puss Puss // Mamsen

2009-03-04 @ 11:01:04
Postat av: Anders

Hallå miss Diss, jag ställde en fråga!!! Hehehe! ;-)

2009-03-05 @ 02:06:21
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: till änders

haha ääänders sorry, men du jag bjuder inte hem dig förrräns jag blivit bjuden på din Avskedsfest!!;)

2009-03-05 @ 20:28:50
Postat av: Anders

Härmed är du inbjuden på Avskedsfest. Lokal: Restaurang Storseglet, Norrköping Datum: 20090306 Tid: 12.15. Det bjuds på mat och kaffe, vill man ha starkare dryck går det bra att själv ta med det. :-)

2009-03-05 @ 22:08:12
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: till anders!

Hahah va knäpp du är!! trist att du slutar de tycker vi alla!

2009-03-06 @ 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0