Hård träning...

Ja nu är det träna, träna och åter träna som gäller i min kalender fram tom.. för alltid haha nej men ett sunt liv ska vara långsiktigt!
Så ikväll blir det Funk och efter det promenad. Ska bli grymt kul på Funken.. var längesen jag kände att de var så roligt att träna olika pass och komma igång igen. Igår körde jag rodd med det var kul och superduperjobbigt för hela kroppen!
Får se om de kanske blir lite rodd och situps imorn.

Är hemkommen från jobbet, en skön vecka de är ganska lugnt nu. Blir mer nästa v.
Tråkigt inlägg jag vet men jag uppdaterar snaaart!♥


Love u!//ERICA

Kommentarer
Postat av: Pelin

hej darling ringde dig idag, såg att du hade ringt igår kväll. puss

2009-03-10 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0