En liten update

Nu är det träning för hela slanten som gäller, Funk idag! Det var jätteskönt! Nån av er som dansar? Jag älskar det.
Helgen var lugn. Fredagen var Ola och mamma här på middag och spelade Norrköpingsspelet, skitkul verkligen.
Lördagen var Erik och Carolina här och söndagen var en riktigt slapp men skön dag med min älskling. Jag hann att tänka en hel del kan jag säga.
Blir ju så när man inte gör något då liksom far tankarna och verkligheten hinner ikapp lite sådär. Men de gick över fort.
Skriver inte så mycket om hur jag mår ingående längre och exakt hur jag känner inför vissa saker dag till dag.. kan missuppfattas kanske och är lika bra att inte förtälja:)

Saknar min älskling nu, behöver honom känner jag!Snart så!

Imorn är det redan Onsdag.,kan ni förstå det? Det går så fasligt fort men synd att klaga mig gör det inget att veckorna går så fort som de gör.. men helgerna kan däremot gå lite saktare!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0