DAGENS

Dagens humör: Okej tycker jag, bra alltså
Dagens klädsel: Snyggt för en gångs skull haha(alltså vanlig klädsel ej jogging)
Dagens garv: Med Anna när vi pratade om "Såattde..."
Dagens bästa: Träffat snälla och bra människor som jag blir glad av
Dagens citat: "Eric kan du visa Anders groddarna"(Lina), "Vaddå ska du visa pattarna för Anders??? hehehe"(Anna,såklart)..
Dagens låt: Imagine-Beatles
Dagens SMS: "Tja Calle!Snackade med lina hon skulle försöka att ställa bilen bra. Går det så går det. Annars sa jag att ni kan nå mig i bilen resten av dagen. Haha" Från Anna till mig
Dagens miss: Glömde ta min astma medicin innan stenhårt afropass.. höll på att kola!
Dagens frisyr: knut
Dagens längtan: Till sommaren!!Och vännerna såklart!
Dagens irritation: Tanten framför mig i dansklassen som dansa in i mig hela tiden...(knuffa till henne men hon hajja inte;)
Dagens värsta: De har nog inte hänt nått värre än att jag har lite exem på armen.. illa nog för att tycka synd om sig själv dock=)
Dagens trevligaste: stötte på några gamla arbetskamrater som jag hälsa på=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0