Dagens bravader ♥

Idag har det inte hänt sådär jättemycket, men jag har fått ett par skor av min mor!! Ett par vita reebook sneakers, har haft ett par i rosa tidigare men dessa är jättefina och bra! Nu har jag liksom bara mina gamla tunna dansskor i Nike som luktar apa och är typ sönder! Så de var verkligen välbehövligt och snällt tack!!=)
Vi skulle ha gått en långis idag men så började snöovädret, så himla typiskt när man är taggad för en gångs skull. Men får gå lite små promenader till och från jobbet i veckan plus i slutet av veckan har jag tid att träna så de måste jag!Men huu så godissugen jag vart förut, men jag höll mig.

Ska säga er det att jag har INGEN disciplin på mig själv, är såå dålig på att bestämma mig för träningen! Hjälp mig jag behöver peppning!!
Råd tack=)




Imorn fyller min lillebror Elias 10 år GRATTIS!!!!=)) Fast jag ska fira honom när min pappa är hemkommen från Thailand. Tänk att dom är där nu och glassar! Fuskigt!

Saknar dig älskling också måste jag skriva, jämt känns det som=)

Kommentarer
Postat av: Anna Caesar

Åh vad fin bloggen vart gumman! Måste ses snart ju! Ringde dig flera gånger i lördags. Vi tänkte hänga på er ut. Men jag testar och ringer senare idag. Saknar dig skrutt<3Puss o kram Anna

2009-07-07 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0