Afro

Ikväll har jag gått på Afrodans! Jätteroligt verkligen men sååå jobbigt, visst var jag grym men ändå fick jag sätta mig ner eftersom jag mådde illa.. för hård träning liksom.. är inte så van vid det, än=)
Så det kändes jättebra!
På lördag morgon(om jag orkar,ska orka) så är det dans kl 10:30 så de vore bra att gå på.


var hos läkaren vilket gick bra. Skönt!
Så nu sitter jag här och kan inte fatta vad som hände med denna vecka? Vart tog den vägen liksom, det var väl fredag igår? Eller? Nehe.. känns typ så.



Lördag är det tjejkväll... ååå jag längtar!! ska bli såå kul att se mello och äta nått gott och snacka massa skit som bara vi tjejer kan:)
Så imorn blir det helmyskväll med älsklingen, du är fantastisk och jag är såå kär!! Vet att jag alltid skriver det men de är verkligen så att han är den personen som gör mig lyckligast i världen!Puss♥

Kommentarer
Postat av: maria

vart dansas afrodansen??

2009-03-05 @ 21:32:20
Postat av: becca

skrev till dej på face´book till jag såg din blogg, som du kanske kollar mer! jag ska inte gå imorrn, ska jobba, elin skulle inte heller gå, lite sjuk. men häng med på dans på sönd. halv 6 tror jag! kramar becca

2009-03-06 @ 22:03:57
URL: http://biggggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0