Tisdag




Kom att tänka på de förut.. att du och jag vännen sågs varje dag förut på jobbet men nu blir de aldrig mer så. Kanske är bra ändå så att vi får ses som riktiga vänner:) Snart ses vi igen.


Igår åkte vi ut till landet jag och älsklingen, såå skönt att bara koppla av och inte göra någonting verkligen. Vi har typ bara kollat på film, sovit, grillat ,myst och läst. Det har ju spöregnat med så vi har ju bara legat inne:) Så nu när vi kom hem så hä'mtade vi upp bästa Ann och senare nu kom Sandy förbi en stund med, alltid lika kul att träffa er!

Chefen från nya jobbet ringde idag med, åå jag verkligen längtar tills jag ska börja i Stockholm! Och det roliga är att han/dom verkar lika glada över att jag kommer dit.

Imorn kväll har vi visning på våran lägenhet, jag hoppas på budgivning nu.. det skulle vara hur bra som helst. Men man måste ju ge det lite tid plus att det går verkligen inte lika snabbt här som i Sthlm de går inte att jämföra hastigheten där och här.

Tänkte lägga ut lite bilder sedan Gittans(Manges mamma) 50-års fest.



Klänningen jag hade på mig var jättefin från HM som typ 2 veckor senare var halva priset på.. irriterande! En annan kvinna på festen hade samma klänning, fast mörkblå:) hehe det vart lite komiskt. Ante var toppensnygg som alltid och vi matchade till slut väldigt bra då hans skjorta var i samma färgskala:) För mig var det viktigt haha.
Emilie var supersnygg i sina Topshopklackar!

Nu ska jag läsa lite träningslära..

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0