Random 090724

Jag stortrivs verkligen på mitt nuvarande jobb SATS! Det är både roligt, inspirerande och givande. Jag har lärt mig mycket i Norrköping (tycker jag själv) och kommer att lära mig mycket mer i Stockholm!
Nu är det liksom inte alls långt kvar tillsa jag bli 08:) Och Elin får en kamrat på soffan oj oj oj vad den kommer att bli insutten/soven haha. Kan inte riktigt fatta att snart flyttar jag och min väska. Verkligen en erfarenhet..
Att vara utan Ante kommer också att vara jobbigt e klart men samtidigt kommer vi höras varje dag och ses varje helg, plus att de har jag verkligen hans nya jobb att tacka för hans sena tider. För då har jag verkligen vant mig vid en vardag i veckorna utan honom så de kommer nog att gå lättare än ja trodde innan.

Det bästa med allt är att de är nära hem till Norrpan, och att jag har så mycket fina och nära vänner i Stockholm som jag nu äntligen kommer att få umgås med annat än på midsomrar nyåret eller större händelser.. roligt att dela vardagen och att kunna gå på stan eller bara ta en fika liksom.

Igår såg Ante jag och Viktor på film, Twilight.. alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den.Den var bra men ändå sådär bara.. Vad tycker ni?(Elins åsikt vet jag redan;)
Sen åkte vi och köpte lite frukost tills imorse. Vi köpte faktiskt flingor Kellogs Allbran, det är såå underskattat! Jag älskar flingor mer än musli faktiskt.

Så nu ikväll ska jag träffa mina brudar! Ann ,Sandra ..och Elin har jag precis messat, hoppas alla kan!!
Sen imorn jobbar jag bara LA sen kanske ante och jag skulle ut till Eriks land där de var ett annat par från antes jobb med. kan ju vara trevligt!

P&K

Kommentarer
Postat av: Big ellizzh

Han är min erica du låtsas bara att filmen var så där men jag genomskådade dig allt!!!

2009-07-29 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0