Tjejmys

Tack mina brudar Malin och Elin för ikväll, det var verkligen jätteroligt att få skratta till er sjuka humor.. och Elin Schyyyyy...

Jag jobbade nämligen 11-12 imorse sen gick jag till Anna och solade och drack kaffe i några timmar, de var jätteroligt som alltid och jag har verkligen alltid det så bra med dig:) Sen efter det så började jag igen kl 15:00 och jobbade till stängning, det gick skitbra.. mötte sedan Elin och Malin som hade vart duktiga och gått en långpromme till stan, vi gick hem till mig och åt kvällsmat(de hembakade brödet(.. recept kommer)
Sen skrattade vi åt allt och ingenting typ och pratade i massor.. alltför sällan men alltid lika roligt.


Imorn är det ännu en visning, 2 st som är intresserade, får hoppas på mer respons denna gång bara! Så nu ska vi sova snart och sen upp tidigt för att städa.. sen till landet i 2 dagar åå så skönt! Känner att jag behöver det efter att ha jobbat endel nu medans ante vart ledig liksom.
Fick också reda på idag att jag ska få gå på en utbildning inom jobbet den 15 sept. Det ser jag verkligen fram emot. Det är en utbildning som alla typ går, så det blir Nice.. ser fram emot att börja på Hötorget!

Här är lite bilder sen Mange var här bland annat:)

Kommentarer
Postat av: emma

ÅHHH va roligt att du bloggar! nu får du ta och flytta hit till sthlm tycker jag!! =) kramar Emma

2009-07-14 @ 12:22:55
URL: http://emmalewin.blogspot.com
Postat av: vicky

Hej bejb!! Hur mår du? Var alldeles för länge sen ja såg dig ute nu så därför tänkte ja skicka hem VIP inbjudan till nästa ONZDá fest på Otten den 29.e till dig. Då kör vi temat "white session". sjukt bra dans musik och temat VITT=) OM du skulle vilja komma, Maila din adress till mig på [email protected] puss o kram!

2009-07-14 @ 22:38:51
URL: http://meavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0