PICS





Bilderna från Kolmården! Det var mysigt att vara med älsklingen men sjukt onödiga pengar haha man ska ju ha barn med sig verkligen.
Idag har jag vart å tränat styrketräning, det gick bra och jag var taggad. Imorn blir det att jobba. Jag öppnar kl 06:15 så de blir en tidig och skön morgon. Jag är ju van vid de tiderna igentligen, från förra jobbet. Sen blir de jobb hela helgen vilket också ska bli kul!
Bella är min "chef" de närmsta veckorna och de gillar jag skarpt för hon e en vän och så go, så vi lär ha kul och klara av alla mål!


Ikväll är det ingenting planerat, ska äta Soppa snart sen blir de kanske ta de lugnt eller kanske träffa Ann å Sandy:)
Köpte bodybutter Coconut från The Bodyshop, de har rea nu och 200ml kostade 132:- istället för 169:- och den är jättefet och bra, bästa lotion/butter jag använt. Färgen flagar inte bort från brännan och den luktar otroligt gott.. alla smaker/dofter


Kommentarer
Postat av: jessi

nope dom kommer till hösten :f

2009-07-09 @ 20:36:28
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0