ONZDÀ



Här är våra fina White session outfits;) Vi hittade verkligen inte något helvitt, Elin och jag hade nog letat igenom alla våra gamla fjortis kläder men inte ens ett par vita jassbrallor hitta vi haha.
Men vi var sjukt snygga ändå:)
Först gick vi till Hugo och satt ute där med Ante, Viktor och Johan. Sen gick vi till Onzdá på Otten. Jättekul o trevligt hade vi och de var lite utomlandsfeeling över uppträdanen kan man säga. De var vitta skynken där tjejer dansade lite sexig bakom så man såg siluetterna. Och på scenen var de killar som dansade med vita masker bland annat.. så de var drag på de men vi dansade ingenting men var kul ändå.



Jag hade på mig mina favoritskor som jag fått av Anna!Och Elin och jag kom fram till att vi inte var ensamma att ha dessa höga stiletter utan att verkligen alla har de nu för tiden...De e ju sååå snyggt!

Så det var en lyckad och mysig kväll. Förut var Ante och jag hos min pappa och hälsade på lite grann sen nu ska jag knalla till sats för att löpa. Känns bra sen blir de nog långprom för min å Elins del.
Lördag flyttar jag...På måndag börjar stressen;) haha

Kommentarer
Postat av: amelia

din kompis elin är lite lik lindsay lohan på den bilden där hon står en bit ifrån och du skrev att ni inte hitta några vita kläder

2009-08-10 @ 14:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0