Michael Jackson forever/ plus en lite kärleksförklaring

Jag vet att alla, precis alla typ... skriver om denna kung just nu och för mig och miljoner andra är han just det.. en kung alltså på musik. Det är klart man kan irriteras över att hans död fått denna uppståndelse medan länder svälter i världen. Samtidigt som denna man ändå känns mer okej att hylla på detta sätt då han tillfört så oendligt mycket. Han gjorde earth song låångt innan vi började tänka på miljön.. han har gjort så mycket musik som berört så många människor i alla åldrar! Många säger att han är pedofil mm. Men jag tror inte det, jag tror att de handlar om pengar från anmälarnas sida, men man vet absolut ingenting. Jag tycker dock att hans liv verkar ha vart sorgligt och instängt ändå. Tänk att bli anklagad ifall de inte är sant. Vad tycker ni?Vad tror ni?
En sak är säker och det är att han alltid kommer att vara KING OF POP!





För några dagar sen var Ante och jag ute och åt middag på Durkslaget. Det var så himla gott och mysigt. Det finns inget bättre än att spendera sin tid med den person som betyder allt för en. Jag är så kär och älskar honom nått så enormt. jag vet att det kan låta klychigt ibland men jag känner verkligen såhär och vi är sjukt lyckliga och ler ofta mot varandra och säger fina saker som kommer direkt från våra hjärtan. Många kan säkert tro att man inte kan vara så lycklig och glad eller att man överdriver... så är de inte.. alla kan hitta den här lyckan och de som bara tror man ljuger har själv problem eller en rädsla att inte må bra själv.
Jag önskar alla att hitta sin andra hälft, för de har verkligen jag gjort:)

Kommentarer
Postat av: Elin pelin@ Quill

Jag vet att ni är så lyckliga på riktigt och ni är så söta ihop!! :) by the way, håller helt med dig om MJ. Han var the king... som världen inte förstod. Puss babe

2009-07-16 @ 09:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0