Kolmårdern, Dagens och Plugg

Börjar med en Dagens:

Dagens miss: Glömde att ta ut kontanter till parkeringen så fick gå låångt:)
Dagens händelse:Kolmården
Dagens klädsel: Svarta leggins,svart linne, vit kofta, vita reebook dojs.
Dagens humör: Upp och ner. Blandade känslor.
Dagens träning: Ingen förutom promenaden i kolmården
Dagens väder: Uppehåll och varmt
Dagens inköp: Biljetter,mat,glass

Idag har vi vart på Kolmården jag å Ante.. vi fick ett litet infall imorse.. men vad dyrt de hela är alltså!!Med familj så blir de inte billigt! Och vi gick igenom allt på ca 1,5 tim inklusive fika.. vi är otroliga haha. Och jag gjorde allt för att inte stressa.
Sen har jag läst igenom lite papper från jobbet som e bra att ha gjort. Lika bra att försöka lära sig lite mer nu hemma ändå innan jag beger mig till sthlm.

Kommer sakna min familj massor alltså när vi flyttar.. men kommer åka hem ofta eftersom vi har en så himla nära relation både till Antes och mina päron och syskon!Älskar er verkligen.

Bilder från kolmården kommer imorn de får ni inte missa haha bjuder bland annat på uppvisning på stubbar och dylikt=)
Nu ska jag nog sova.. ledig imorn med ska bli skönt!

God kväll


Kommentarer
Postat av: Emma Palm

Alltid jobbigt att flytta!

Men det brukar kännas så bra när man äntligen kommer på plats!!



Lycka till

Kram

Emma

2009-07-09 @ 02:09:42
URL: http://www.emmapalm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0