Humor humor humor på den absolut lägsta nivån som finns!



Som ni ser så har jag vart med Anna ikväll:) Tillsammans blir vi alltid som typ 10 år igen. Anna kom på en massa bra ideér om vad för roliga foton vi kunde ta, och här blev resultatet av en rolig kväll:) En salig blandning mellan Mumintroll, spöket laban och giftermål...Bra idé, eller??

Anna kom och hämtade mig på jobbet så åkte vi till mig och snackade skit och åt våra hemmabakade bröd, såå goda faktiskt! Jag var så himla hungrig då jag inte ätit typ åpå hela dagen på jobbet, glömde liksom de och åt istället bananer som var ruttna till lunch Yammi!!

Jobbat hela dagen, har gått bra och vart roligt faktiskt.. man brukar ju kanske inte tycka att de är kul men jag tyckte verkligen de idag då jag bokade 8 möten och är såå stolt över mig själv=) Sålde dock inga medlemskap men det kommer, med tanke på hur några de var på jobbet idag så vore de ju sjukt bra (svårt) att sälja..

Stod inne på min arbetsplats och tittade ut.. hjälp vad de regnade.. skönt om solen kunde titta fram snart igen!

Nu blir det läggdags imorn är de öppning at work.

Kommentarer
Postat av: Aliiiin

Vad kul! Nu har jag hittat hit!! :)

2009-07-12 @ 02:01:57
URL: http://aliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0