Hemkommen

Nu är jag hemkommen från landet. Idag har det vart skönt väder, vi har legat och solat nere vid bryggorna där båtarna är.. finns också en liten badstrand där. Jag badade bara till magen så att säga som vanligt, badkruka som jag är.
Viktor kom ut igår till landet(Antes bror) vilket gjorde de hela ännu roligare:)
Så i 2 dagar har jag och älsklingen bara tagit det hel lugnt kan man säga.. så nu börjar jobbet igen för min del.Skönt det med, jag stortrivs verkligen så de är bara bra att lära mig så mykt som möjligt inför flytten till de nya!
På tal om det nya så har jag nu fått mitt schema, det var ett jättebra schema där jag är långledig en helg var tredje vecka så jag kan åka hem och vara med Ante i Norrpan och min familj. Så det känns bra!

Vi tog lite bilder nu på landet men Ante verkar ha fått med sig kameran så bilder kommer lite senare.. Haha Ante och jag körde "Hej knäckt" igår.. ett kortspel.. jag skrattade så jag dog och han med, vi har så kul ihop och han kan verkligen få mig att skratta tills jag gråter och jag kan också vara rolig måste tilläggas då han skrattar åt mig med ibland:)

Så nu har jag jobbat och efter de så träffade jag mamma en sväng, jättemysigt! Vi ses väldigt sällan om man jämför med förut.. det blir ju så ibland. Mina syskon saknar jag väldigt mycket och är dålig på att ses där.. samtidigt som jag inte hinner och blir på nått vis lite smått otillräcklig. Bara för att man kanske har sämre kontakt ibland så är ju huvudsaken att relationen alltid är bra och jag har en sjukt bra relation till mina syskon!Älskar er!

Imorn ska jag steka lite innan jag far till jobbet.. så några soltimmar kan jag nog få suga i mig!Så min vackra bruna bränna sitter i sig haha!
 
Det här är en bild på mig från Antes mobil som jag hittade. På Rytmus! Jag var ju deras matatant och fick en riktigt bra relation till kidsen=) As sköna människor och såå duktiga på allt som har med musik att göra!

Kommentarer
Postat av: Anders

Åh, välbekanta bord... :-)

2009-07-16 @ 23:23:24
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Aliiin

Nej jag flyttar ensam så har vi varsitt riktigt boende så kan man se därifrån hur man vill göra..Det är så roligt när man läser din blogg, för man hör din röst och ditt uttal i huvudet.. jättecharmigt!!:) puss!

2009-07-17 @ 09:57:26
URL: http://aliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0