Finally!


Nu äntligen har jag(alldeles själv) fixat och trixat med min blogg, så här har ni resultatet.. Vad tycker ni?Okej va?

Det har hänt en väldigt massor av saker sedan jag bloggade sist.
Ante och jag ska till att börja med flytta till Storstaden Stockholm för att bo in oss och testa något helt nytt! Det ska bli såå intressant och roligt verkligen, självklart kommer vi att sakna de vi har nära kvar här men samtidigt är det bara 1,5tim restid:)

Så jag har fått ett nytt jobb :) På Hötorget och börjar ju nu redan 1 aug, spännande och välkommen känner jag mig verkligen så det ska bli Nice.
Jag ska bo hos Elin vilket också ska bli roligt, vi ska titta på filmer och mysa.
Älsklingen kommer jag sakna oerhört men vi kommer ses så ofta vi bara kan i början tills våran lägenhet här i Norrköping är såld.Det hela blir iallafall roligt.



Så hädanefter kommer jag att bjuda på mycket mer bilder än tidigare och skriv gärna vad ni vill läsa så gör jag det!
Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0