En trevlig kväll med Anna!




Ikväll har jag haft en supertrevlig/mysig/rolig kväll med Anna! Ante var också med ett tag tills han fick nog hihi. Vi åt mackor ost och kex å Rosé jag blev jättefull så jag kröp hem vid 20:00 redan...... Njae jag ljög. Jag drack Cola =)

Anna var såå fin som alltid och vi pratade gamla minnen och allt möjligt! Har saknat dig vännen. Verkligen!!
Jag är såå glad att jag har så fina vänner, och Anna FÖRLÅÅÅT för att du fått sett min värsta sida ever på jobbet.. men efter ikväll så kanske du förstått mer hur de faktiskt vart i mitt huvve:) Jag hoppas det iaf för du är bäst och vi kommer alltid vara nära!man kommer alltid att ha vänner absolut som e bra men några få nära och bästa liksom och ni vet vilka ni är!Du till ex anna=)

Så imorn blir de ut å springa igen, sen kanske jag ska till pappa å träffa mina småkids syskon, känner att de är på tiden!
Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själva! var superskojj! nästa gång får jonas följa me!

2009-07-28 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0