Dagens 090719

Dagens humör: Blandat
Dagens händelse: En läcka från kylaggregatet på jobbet.. blir nog ingen fukt som tur är!
Dagens föda:Köttfärssås
Dagens längtan: Efter att flytta ihop med ante till sthlm
Dagens oro: Att lyan inte ska bli såld så fort som vi vill
Dagens vill ha: Flyt


Hej på er! Sitter nu här efter att ha jobbat kvällen, åt på MAX efteråt jättegott:) Imorn börjar träningen, verkligen nu! 4ggr/veckan och de ska bli en bra vana.. inte 2ggr inte 1 gång utan fyra. Imorn blir det springa på bandet.. skön träningsform faktiskt!Löpning alltså.

En fråga: Var är solen? Jag behöver den nu för att hålla min vackra bränna:) Jag vill ju hinna med att va i solen och få fint väder innan jag börjar jobba hårt i sthlm.

Imorn öppnar jag och sen ska jag träna ju och det ska faktiskt bli roligt!! Ser fram emot att komma igång nu till hösten liksom..

Jag måste verkligen shoppa lite, jag har bara jobbkläder typ.. måste köpa nya skor till jobbet, lite nya jobbkläder med för den delen men också skor och nya byxor till vardagen. www.Nelly.com har ju supersnygga skor.. men kan ju inte bara ha höga stilettpartypjucks liksom utan måste ju tänka mer allsidigt.

 Kolla den här gamla bilden.. vad blond jag va=)


Kommentarer
Postat av: Sara Rydgren

hej! hur är läget? :)

hur går det för er med lägenhet och allt? blir det flytt för er? läste att du ska börja på sats på hötorget? när börjar du? ses kanske där, tränar en hel del där. =) hör av dig om du har lust för fika nån dag när du kommer upp!? kram kram.

2009-07-20 @ 00:14:27
URL: http://mittojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0