Chillidill i Flen



Igår kom vi hem från Manges landställe i Flen, det var mys att träffa honom kjelle, Gittan och deras vänner som vanligt såklart:) Det var spel på kvällen/natten och vårt lag vann! Men ska jag vara helt ärlig så bidrog jag inte mycket. Är urusel på geografi och såna frågor. Det var nämligen när och fjärran. Jag gick och la mig lite tidigare än de andra typ 03:00 men hade fullt sjå uppe i stugan med att försöka döda en fluga så de tog ca en timme:) Mange hade slocknat nere i deras nybyggda hus i en stol som ett litet barn.
Dagen efter så var vädret inte roligt och det var ruggigt och kallt men vi pratade och mös och hade allmänt trevligt som alltid:)
Och snart hoppas jag att Mange mår bättre och känner sig gladare:) de vet jag att han kommer!

Imorse öppnade jag på jobbet och det var frukost för alla medlemmar som alltid på onsdagmorgnar, de är supermysigt och gott tycker jag verkligen. Imorn jobbar jag kvällen så på dagen blir det att städa inför en liten visning av lägenheten.

Ikväll nu så var jag Ante å Viktor i Oskarshäll och åt kvällsmat och fikade. Så himla gott och trevligt där! Sen följde vi med virre tills hans polare ett tag och snackade lite skit och drack öl.

Nu är det Bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0